به مناسبت هفته فراجا؛

سردار «فرشید» با خانواده شهید «برزگر» دیدار کرد

فرمانده انتظامی کرمان با خانواده شهید سردار سرتیپ دوم «علی برزگرپور» دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 05October 2024

سردار «فرشید» با خانواده شهید «برزگر» دیدار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی استان کرمان با خانواده شهید سردار سرتیپ دوم «علی برزگرپور» در کرمان دیدار و جویای احوال این خانواده شد.

سردار «فرشید» در این دیدار ضمن دلجویی از اعضای خانواده شهید «علی برزگر پور» اظهار داشت: شما عزیزان که در محیط خانه و با دسترنج این همرزم عزیزمان بزرگ شده اید بهتر از هر کسی شاهد خدمت ایثارگرونه این شهید عزیز بودید و تنها از شما عزیزان می خواهم برای همرزمان پدر شهیدتان دعا کنید. 

وی برای دوستان و خانواده کسانی که مدال شهادت بر سینه آنها می خورد دو اتفاق می‌افتد، اول اینکه حفظ حرمت این مدال کمتر از حفظ حرمت خون شهید نیست و این کار ساده ای نیست اما به ازای صبر برای این مصیبت و به ازای تلاش برای حفظ حرمت، روز قیامت خداوند آن چنان سهمی قرار می دهد که انسان ها از آن سهم خوشحال می شوند و افتخار پیدا می کنند.

شهید سردار سرتیپ دوم «علی برزگرپور» در سال ۱۳۵۸ در شهر ماهان از توابع شهرستان کرمان متولد و پس از اخذ مدرک کارشناسی، در سال ۱۳۸۰ در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی استخدام شد.

برزگر در طول خدمت صادقانه خود در عملیات‌های رزمی متعددی مشارکت فعال داشت و سرانجام در پلیس اطلاعات و عملیات عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان پس از ۲۱ سال خدمت صادقانه در مردادماه ۱۴۰۱ در راستای برقراری امنیت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در جاده بم_کرمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها