محفل قرآنی ابناء المقاومه میزبان کودکان و نوجوانان رضوی شد

کودکان و نوجوانان رضوی با حضور در محفل قرآنی "ابناء المقاومه" یاد و نام سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۹۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 05October 2024

محفل قرآنی ابناء المقاومه میزبان کودکان و نوجوانان رضوی شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، این محفل قرآنی به همت اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و با حضور کودکان و نوجوان زائر و مجاور به منظور بزرگداشت مقام پرچمدار جبهه مقاومت، دبیر کل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و یاران شهیدش برگزار شد. 

کودکان و نوجوانان در این محفل قرآنی در حالی که سربند‌هایی با عنون لبیک یا خامنه‌ای بر سر داشتند، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت خود از جبهه مقاومت را اعلام کردند. 

در این محفل باشکوه که مزین به نور قرآن بود، قاریان نوجوان؛ محمد اسماعیلیان و محمدرضا شفیعی آیاتی از کلام‌الله مجید را با صوتی زیبا قرائت و سپس گروه تواشیح نوجوانان پسر با عنوان نورالرضا (ع) سرودی حماسی با موضوع مقاومت اجرا کردند. 

اجرای برنامه پرده‌خوانی با موضوع مقاومت و شرح رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت، اجرای مسابقه قرآنی و اهدای جوایز متبرک فرهنگی به برگزیدگان و اجرای سرود‌های حماسی از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود. 

این محفل قرآنی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان رضوی در محل دارالتفسیر حرم مطهر رضوی واقع در مقبره شیخ طبرسی جنب باغ رضوان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها