نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عملیات وعده صادق ۲ ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست

حجت الاسلام نوری گفت: عملیات وعده صادق ۲ ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و اکنون این رژیم دچار ترس و وحشت شده است.
کد خبر: ۶۹۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 05October 2024

عملیات وعده صادق ۲ ابهت آمریکار و اسرئیل را در هم شکستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که هنوز پیکر شهید «سید حسن نصرالله» به خاک سپرده نشده انتقام او و شهید هنیه گرفته شد. موفقیت‌های وعده صادق دو از وعده صادق یک بیشتر بوده و یکی از مهمترین این موفقیت‌ها این بوده که ابهت پوشالی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب شکسته شد.

امام جمعه بجنورد افزود: عملیات وعده صادق ۲ ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و اکنون این رژیم دچار ترس و وحشت شده است.
 
حجت الاسلام نوری با اشاره به هفته فراجا افزود: در کشور‌های مدعی حقوق بشر مانند آمریکا پلیس بلای جان مردم شده است در حالی که در ایران فراجا شبانه روز حافظ امنیت و جان مردم است و در اغتشاشات و حوادث خودشان را سپر بلای مردم می‌کنند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.
 
وی ابراز داشت: به تمام نیروهای انتظامی شاغل در یگان ویژه، مرزبانی، فتا و راهنمایی و رانندگی و بخش‌های دیگر خداقوت می‌گوییم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها