دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین:

روایت اول تعیین کننده برنده میدان حق و باطل است/ جریان ساز جبهه مقاومت باشیم

سردار «فرمانی» گفت: برنده میدان حق و باطل کسی است که روایت اول را در سطح جامعه و جهان داشته باشد و برای فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن آن فداکاری‌ها باید همچنان جریان‌ساز جبهه مقاومت باشیم.
کد خبر: ۶۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 05October 2024

برنده میدان حق و باطل کسی است که روایت اول داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «مقداد فرمانی» دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در آئین گرامی‌داشت شهدای رسانه استان مازندران و اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر و همچنین نخستین رویداد رسانه‌ای جام امید که صبح امروز در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به اینکه ارتباطات یک ابزار راهبردی است، اظهار داشت: رسانه برای میل به اهداف یک مکتب محسوب می‌شود که در سه حوزه اطلاع رسانی، حقیقت و اقناع‌سازی می‌توان از آن نام برد.

وی افزود: در اطلاع‌رسانی، روایت‌های اول نگاه موثر وجود دارد که موثرترین روش در جنگ روایت‌ها است که باید اول نقل و بعد بر مخاطب قلاب شود که این هنر رسانه است.

سردار فرمانی ادامه داد: فردا اولین سالگرد عملیات طوفان القصی است که بخش عمده آن عملیات رسانه‌ای بود که بعضی‌ها از آن غفلت کردند که شاید ناآگاه بود.

دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در سخنرانی خود اعلام کردند که طوفان الاقصی منطقی و درست بود.

این مسئول بیان داشت: در اروپای وحشی موضوع فلسطین و عادی سازی روابط رقم خورد و مسئله اصلی در کشور‌های عربی بود که قرارداد آبراهام امضا شود که در صف این عادی سازی بودند. اگر این اتفاق می‌افتاد تمامی حقوق ما ضایع می‌شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی دیروز تاکید داشتند که واردات کالا و فناوری از غرب به منطقه است که این یعنی وابستگی کامل به رژیم صهیونیستی که این خیانت به کل منطقه و انسانیت خواهد بود.

سردار فرمانی گفت: عملیات رسانه‌ای طوفان الاقصی باعث شد تا وجدان‌های زنده به خود بیایند و دنبال حق باشند، دانشجویان که وجدان بیدار این جامعه هستند به خیابان‌ها آمدند. اینها نشان می‌داد که عملیات طوفان الاقصی قبل از اینکه جنگی و میدانی باشد یک عملیات رسانه‌ای بود همانند واقعه کربلا که بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان ما این مکتب را روایت‌گری خواهیم کرد و به دلیل جریان‌سازی بعد از واقع کربلا بود.

دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را مسئله جهانی خطاب کردند و اسرائیل را محکوم به جنایاتش می‌کند. 

سردار فرمانی اضافه کرد: رسانه طوفان الاقصی قتل و غارت‌های یک سال اخیر را خوب به نمایش گذاشته است که تمام جهان امروز از ظلم رژیم صهیونیستی اطلاع داد.

این مسئول بیان داشت: این نگاه بین جبهه حق و باطل است و برنده این میدان کسی است که روایت اول را در سطح جامعه و جهان داشته باشد و برای اینکه بتوانیم فرهنگ سازی کنیم و زنده نگاه داریم آن فداکاری‌ها را باید همچنان جریان‌ساز جبهه مقاومت باشیم.

سردار فرمانی با بیان اینکه مهمترین ویژگی در انتقال جریان اول صحت روایت و دقت روایت و روایت سریع است، خاطرنشان کرد: جریان‌هایی در بسیج در حال رقم خوردن است که اگر درست باشد دولت‌سازی مناسب را نیز شاهد خواهیم بود. 

به گفته این مسئول تمدن‌سازی رسانه تمدنی می‌خواهد و انسان تمدنی باید روایت درستی از تمدن داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار