رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی است

ناصحی گفت: حضور مردم در نماز جمعه نصر با حضور شجاعانه رهبر انقلاب در زمان و مکان مشخص نشانه‌ای است که این نظام از استحکام کافی مبنایی و مردمی برخوردار است.
کد خبر: ۶۹۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 05October 2024

حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی ناصحی» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز (شنبه) در صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت مظلومانه رهبر جبهه مقاومت لبنان سید شهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله و افرادی از کادر رهبری حزب‌الله که با حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیدند و همچنین شهید عباس نیلفروشان که با شهادت خود فصل جدیدی از مبارزه با این غده سرطانی را در منطقه و جهان باز کردند، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: هرچه خون شهدای عزیز ما به زمین ریخته شود، درخت تفکر انقلابی مستحکم‌تر خواهد شد و این مساله‌ای است که استکبارگران و صهیونیست‌ها به آن توجهی ندارند. تصورشان این است با حذف کردن افراد آتش افتاده به خانه آنها خاموش می‌شود، در حالی که اینگونه نیست.

ناصحی عنوان کرد: از سوی اعضای شورای شهر از دلاوری‌های پاسداران سبزپوش و بلندقامت انقلاب که با حرکت بسیار هوشمندانه در زمان مناسب خود پاسخ این اقدام وحشیانه را دادند تشکر می‌کنم. باید به دستان و بازوی این عزیزان بوسه زد که امنیت جمهوری اسلامی را رقم می‌زنند و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی را در حمله موشکی وعده صادق ۲ به تمسخر گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حتما این پیام به اسرائیل جنایتکار رسیده که اگر غلط اضافه کند پاسخ بعدی محکم‌تر خواهد بود. اتکای این رژیم به کشور‌های آمریکا و انگلیس ره به جایی نخواهد برد، این کشور‌ها او را در عرصه جنگ با محور مقاومت و جمهوری اسلامی تنها گذاشتند، بنابراین باید بدانند اگر زیاده‌روی کنند جایی در منطقه نخواهد داشت. امیدواریم وعده رهبر معظم انقلاب محقق شود و دیگر اثری از این لکه ننگ نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در نماز جمعه نصر با حضور شجاعانه رهبر انقلاب در زمان و مکان مشخص نشانه‌ای است که این نظام از استحکام کافی مبنایی و مردمی برخوردار است. رهبر معظم انقلاب با حضور خود نشان دادند که هیچ وقت ترسی از تهدید‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ندارند و مردم هم نشان دادند آماده هستند خون خود را هدیه کنند تا نهال و درخت تنومند اسلامی بالنده‌تر شود.
ناصحی با اشاره به ۱۳ مهرماه، آغاز هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: عزیزان نیروی انتظامی در داخل و خارج کشور مورد هجمه گروهک‌های تکفیری قرار گرفتند و جان خود را برای امنیت کشور فدا کردند. این افراد برای ارتقا امنیت و ایمنی مردم تلاش می‌کنند که از زحمات، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های آنها تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ۱۴ مهر، روز دامپزشکی، تصریح کرد: بسیاری از اقدامات دامپزشکان منجر به ارتقا سلامت مردم می‌شود که این شایسته تقدیر است. ۱۶ مهرماه نیز روز ملی کودک است.

وی گفت: ۲۰ مهرماه روز بزرگداشت حافظ و زادروز حکیم فردوسی بوده که مهم‌ترین حماسه‌سرای ایران اسلامی و افتخار این شهر است. ما در شورای شهر اقدامات مهمی را در ارتقا فرهنگ و ادب فارسی و حماسی انجام دادیم و در توس نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها