پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سردار «خوشبخت» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۹۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 05October 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفته فراجا و یاد آور ایثار و جانفشانی عزیزانی است که بارها و بارها با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی در بزنگاه های مختلف، لیاقت و شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت کشور به منصه ظهور گذاشته اند ، دلاورمردانی که از همان ابتدای جنگ تحمیلی با تقدیم شهیدان والامقام، وفاداری خویش را به اسلام و میهن به اثبات رساندند و با گذشتن از آسایش خود آسایش را برای هموطنان خود به ارمغان آوردند.

استقرار نظم و امنیت و قانون مداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و زحمات صادقانه و خالصانه شبانه‌روزی خادمان پرتلاش، فداکار، متعهد و دلسوز در پلیس است که خود را وقف خدمت به مردم و نظام کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی ابراز و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزند برومند اسلام و ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار