آماده‌باش پلیس اروپا در آستانه سالروز عملیات «طوفان‌الاقصی»

در آستانه سالروز عملیات طوفان‌الاقصی، انتظار می‌رود که شهر‌های اروپایی شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی گسترده باشد؛ از این رو در اکثر شهرها، تعداد نیرو‌های امنیتی افزایش پیدا کرده است و پلیس در حالت آماده‌باش به سر می‌برد.
کد خبر: ۶۹۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 05October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از ایندیپندنت، با نزدیک شدن سالروز آغاز جنگ غزه انتظار می‌رود که صدها هزار نفر از مردم کشورهای اروپایی به خیابان‌ها بیایند و تظاهرات ضدصهیونیستی برگزار کنند.

آماده‌باش پلیس اروپا در آستانه سالروز «طوفان‌الاقصی»

در حال حاضر در چندین کشور اروپایی سطح امنیتی افزایش پیدا کرده است.

تظاهرات گسترده‌ای در چندین شهر اروپایی از جمله لندن، برلین، پاریس و رم برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود بزرگترین تجمعات بزرگی از امروز (شنبه) تا دوشنبه برگزار شود.

تا ظهر امروز، هزاران نفر در میدان راسل مرکز لندن در میان حضور چشمگیر پلیس تجمع کردند. برخی از سازمان‌دهندگان راهپیمایی‌ها گفته بودند که قصد دارند شرکت‌ها و مؤسسات حامی رژیم صهیونیستی از جمله بانک بارکلیز و موزه بریتانیا را مورد هدف قرار دهند.

اعتراضات در سایر نقاط جهان نیز در حال برگزاری است. در فیلیپین روز شنبه، صدها نفر از مردم این کشور مقابل سفارت آمریکا در مانیل تظاهرات کردند که با برخورد شدید پلیس روبه‌رو شدند.

تظاهرات حامی فلسطین بارها در سراسر اروپا و سراسر جهان برگزار شده و اغلب به خشونت کشیده شده است.

پلیس شهر رم ایتالیا هرگونه تجمع در اماکن عمومی را ممنوع اعلام کرده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار