پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته انتظامی

سردار «غلامرضا جعفری» با صدور پیامی فرارسیدن هفته انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۹۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 05October 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته انتظامیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم مهرماه آغاز هفته فراجا و یاد آور ایثار و جانفشانی عزیزانی است که بارها و بارها با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی در بزنگاه های مختلف، لیاقت و شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت کشور به منصه ظهور گذاشته اند ، دلاورمردانی که از همان ابتدای جنگ تحمیلی با تقدیم شهیدان والامقام، وفاداری خویش را به اسلام و میهن به اثبات رساندند و با گذشتن از آسایش خود آسایش را برای هموطنان خود به ارمغان آوردند.

سبز پوشان انتظامی کشور که ضمن حفظ امنیت، آسایش و آرامش کشور مظهر اقتدار و نظم و مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند. امروز به خوبی برای همه آحاد کشور قابل درک است که پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

امسال تقارن آغاز هفته بزرگداشت انتظامی کشور با دومین عملیات بزرگ وعده صادق موجب شادکامی بیش از پیش مردم غیور کشورمان گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه بیش از سیزده هزار شهید سربلند انتظامی، هفته فراجا را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و مراتب قدردانی خود را از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی وقفه و بی دریغ این فداکاران در سراسر کشور اعلام می‌دارم و توفیق روزافزون سبزپوشان عرصه نظم و امنیت در تمامی عرصه های برقراری نظم، حفظ امنیت و آرامش و خدمت به ملت شریف ایران را تحت تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، از خداوند سبحان مسئلت دارم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار