رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع):

عملیات وعده صادق۲ دل‌های آزرده مردم لبنان و فلسطین را التیام بخشید

آیت الله «فاضل» گفت: نیرو‌های مسلح با اجرای نسخه دوم وعده صادق دل‌های آزرده مردم بی گناه و ستم دیده مسلمان از جمله لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها را التیام بخشیدند.
کد خبر: ۶۹۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ - 05October 2024

عملیات وعده صادق۲ دل‌های آزرده مردم لبنان و فلسطین را التیام بخشیدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیما استان قم اظهار داشت: شهید سیدحسن نصرالله ولایتمدار و مطیع ولایت فقیه بود و این شخصیت برجسته شایسته الگوگیری است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بیان کرد: وعده صادق ۲ که توسط نیرو‌های مسلح اجرا شد، بسیار پر شکوه بود و موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: نیرو‌های مسلح با اجرای نسخه دوم وعده صادق دل‌های آزرده مردم بی گناه و ستم دیده مسلمان از جمله لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها را التیام بخشیدند.

آیت الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: استان قم و حوزه‌های علمیه طی این سالیان متمادی موفق به کسب موفقیت‌ها، تحقیقات شایسته، افتخارات و حرکات‌های بزرگ و تاثیر گذاری شده‌اند که این دستاورد‌ها باید به همت رسانه ملی به نمایش گذاشته و تبیین شود.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی با بازخورد و مخاطب بالا بایستی برنامه‌هایی را ویژه نسل جوان و نوجوانان ترتیب و برنامه ریزی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برنامه‌های صدا و سیما باید جذابیت و محتوای تاثیرگذار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

آیت الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط عمیقی بین رسانه استانی قم و حوزه‌های علمیه برقرار است ضمن اینکه صدا و سیما با ترتیب برنامه‌های موثر بیشتر می‌تواند بر جذب مخاطب تمرکز داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار