فرماندار سرپل ذهاب:

اقتدار امروز حاصل عملیات‌های دفاع مقدس است

«بابلی» گفت: ما اگر امروز مدعی اقتدار هستیم حاصل عملیات‌های دفاع مقدس، خون پاک شهدا و ایثار و رشادت رزمندگان و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.
کد خبر: ۶۹۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ - 06October 2024

اقتدار امروز حاصل عملیات‌های دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب شامگاه (شنبه) در مراسم تجلیل از خیرین نیک‌اندیش این شهرستان اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران پیوست عملیات وعده صادق دو بود که رهبری در خطبه‌های خود دفاع مردم مظلوم فلسطین را مشروع و قانونی دانستند و شجاعت نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران را تحسین کردند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: ما اگر امروز مدعی اقتدار هستیم حاصل عملیات‌های دفاع مقدس، خون پاک شهدا و ایثار و رشادت رزمندگان و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.

وی تصریح کرد: دشمنان به خاک کشور عزیزمان طمع کردند ولی دشمن کور خوانده و بداند که ما در هشت سال دفاع مقدس با دستی خالی و ایمانی راسخ از تمام نقاط کشور دفاع کردیم و همچنان آماده دفاع از کشور هستیم.

این مسئول ابراز داشت: راه سید حسن نصرالله قطعاً ادامه خواهد داشت این چراغ خاموش نمی‌شود در هشت سال جنگ تحمیلی هم خاموش نشد و اکنون هم خاموش نمی‌شود چه اینکه در عملیات وعده صادق دو این اقتدار به خوبی نشان داده شد.

بابلی خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب حول وحدت جهان اسلام، دفاع از مظلوم و عدم عقب‌نشینی در برابر ظالم بود و درس‌های بزرگی برای همه داشت.

وی گفت: امروز اگر مقاومتی وجود دارد به برکت خون شهداست وگرنه دشمن در حال هزینه است و ما باید در انجام مراسماتی که یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‌دهد کوشا باشیم، رهبر معظم انقلاب نیز بر برنامه‌های فرهنگی مثل راهیان نور تأکید فراوان دارند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب متذکر شد: ما امروز باید نگاه مردمی به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و اجرای برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدا و عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس را به خود مردم واگذار کنیم چون بازدهی بیشتری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار