دبیر استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان خبر داد؛

ارسال بیش ۳۶۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس

«اعتراف» گفت: بیش از ۳۶۰ اثر در بخش‌های مختلف هنری به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان ارسال شد که شرکت دانش آموزان در رشته‌های مختلف هنری در این جشنواره چشمگیر بود.
کد خبر: ۶۹۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 06October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان، آیین اختتامیه استانی هشتمین جشنواره هنری فانوس، با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان، دانش آموزان و برگزیدگان استانی جشنواره در تالار شهید مرتضی آوینی حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم «ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گزارشی از روند اجرایی، فراخوان، اطلاع رسانی، جمع آوری و ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی ارائه داد و اظهار داشت: دستورالعمل هشتمین جشنواره هنری فانوس با محوریت دفاع مقدس و مقاومت، فروردین ماه امسال از سوی سازمان هنری و امورسینمایی دفاع مقدس به استان‌ها ابلاغ شد و در دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پوستر فراخوان جشنواره طراحی و در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان، از طریق فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های تحلیلی منتشر شد.

وی افزود: جشنواره هنری فانوس در ۶ بخش عمده برای شرکت هنرمندان استان معرفی شد که این بخش‌ها شامل هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، تلویزیونی و سینمایی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی است که بخش دانش آموزی امسال به این جشنواره اضافه شد و لذا از ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش استان برای اطلاع رسانی و جمع آوری آثار دانش آموزان استفاده کردیم.

دبیر استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان گفت: در نهایت پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره، بیش از ۳۶۰ اثر در بخش‌های مختلف هنری به دبیرخانه استانی ارسال شد که شرکت دانش آموزان در رشته‌های مختلف هنری در این دوره چشمگیر بود و پس از داوری آثار، آثار برگزیده‌ی استانی در سامانه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس ثبت نام و اصل آثار هم به دبیرخانه ملی جشنواره جهت شرکت در مرحله کشوری ارسال شد.

اعتراف بیان داشت: مراسم اختتامیه کشوری هشتمین جشنواره فانوس، اوایل آبان ماه به میزبانی استان چهارمحال بختیاری و شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد و از برگزیدگان کشوری نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

در پایان این مراسم از دو عنوان کتاب فیلم نامه دفاع مقدس با عنوان «آیین چراغ» و «او بهشت را دید» رونمایی شد و از برگزیدگان جشنواره استانی نیز تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال بیش 360 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس
 

ارسال بیش 360 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار