یادداشت/ سردار «حسن مفخمی شهرستانی»

وقتی همه شهر خوابند

این روز‌ها بیشتر یادمان می‌افتد که کسانی مانندتان اگر نباشند چه بر سر شهر و کشور خواهد آمد، شمائی که در هر قدمتان خطری است و در هر کلامتان رمزی.
کد خبر: ۶۹۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ - 06October 2024

وقتی همه شهر خوابندگروه استان‌های دفاع‌پرس-سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران؛ برای شما می‌نویسم؛ شمائی که با همه آشنایید و همه با شما ناآشنا، برای شما و برای هر که مانند شما گمنامند. 

شاید ما آنگونه که باید قدردانتان نبوده‌ایم و گاهاً طلبکار نیز بوده‌ایم! اما یک وقت‌هایی اگر به دلمان رجوع کنیم می‌بینیم بخش عظیمی از آسایش و امنیت جامعه متوجه شما سبزپوشانی است که جانتان به معنای واقعی در کف دستانتان پیداست.

این روز‌ها بیشتر یادمان می‌افتد که کسانی مانندتان اگر نباشند چه بر سر شهر و کشور خواهد آمد، شمائی که در هر قدمتان خطری است و در هر کلامتان رمزی.

این روز‌ها و این هفته‌ها یادمان باشد مرزهایمان اگر امن است، فرزندانی از این دیار با تحمل رنج دوری خانواده، پاسبان روز و شب این خاکند و ما نمی‌بینیم آنها را وقتی که دلیرانه تا پای جان در برابر مزدور، راهزن و ده‌ها مورد خطرآفرین دیگر مقاومت می‌کنند.

ما نمی‌بینیمشان وقتی خواب پلکهایشان را سنگین می‌کند، وقتی سپر می‌شوند برای ما در برابر متجاوزان و محاربان و چه زود به دست فراموشی سپرده می‌شود همه آنچه که آنها بی‌منت پیشکش‌مان کرده‌اند.

هفته‌ای به نامتان اگر چه کم است برای قدر دانستن نعمتی، چون امنیت، اما بدانید مدیونتان هستیم به جهت داشتن امنیت و آسایش امروزمان.

باشد که شکرگزار این نعمت باشیم. «هفته نیروی انتظامی مبارک باد»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار