نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

اخلاص و ازخودگذشتگی دو رکن اساسی فرهنگ فراجا پس از پیروزی انقلاب است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: داشتن اخلاص و از خودگذشتگی فراجا از امتیازات فرهنگ این نهاد مقدس پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 06October 2024

اخلاص و ازخودگذشتگی دو رکن اساسی فرهنگ نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همزمان با گرامیداشت هفته فراجا در دیدار با فرماندهان انتظامی و مرزبانی و کارکنان فراجا با تأکید بر مسئله امینت از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: جبهه مقدم امنیت در بین تمام نیرو‌های مسلح کشور متعلق به نیروی انتظامی است و در این جریان طبیعی است که هر نیرویی بخواهد همراهی و همکاری داشته باشد باید با فرماندهی انتظامی و فراجا هماهنگ شود.

وی عامل اصلی تولید امنیت را نیروی انتظامی برشمرد و افزود: فراجا دارای دو حقیقت است، نخست نقش این نیرو در اقتدار نظام و آرامش و امنیت داخلی کشور است و حقیقت دوم اخلاصی هست که نیروی انتظامی در عرصه ایثارگری و فداکاری هنگام خدمتگزاری دارد.

امام جمعه مشهد عناون کرد: راهبرد دشمن برای شکست ما فتنه‌انگیزی و نفوذ است تا امنیت و آرامش را از مردم سلب کند؛ لذا در خط مقدم این جریان نیروی انتظامی باید علاوه بر شناخت موقعیت در مقابل هرگونه جریان نفوذی ایستادگی کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش خواهران و برادران نیروی انتظامی در برطرف‌کردن گرفتاری‌های داخلی شهر مشهد عنوان کرد: فداکاری‌های مخلصانه این نهاد مقدس در جهت‌ها و عرصه‌های مختلف طی یک سال گذشته مشهود بوده است.

امام‌ جمعه مشهد داشتن اخلاص و ازخودگذشتگی فراجا را از امتیازات فرهنگ این نهاد مقدس پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و توضیح داد: در حال حاضر شعار پلیس هوشمند مطرح است، اما این هوشمندی در چه چیزی هست؟ هوشمندی در تشخیص جرم، مجرم و یا حادثه؟ منظور از پلیس هوشمند در واقع هوشمندی در موقعیت‌شناسی فراجا است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ آن را نشان صلابت و اقتدار ملت و نظام ایران خواند و افزود: مقام معظم رهبری در یکی از دیدار‌هایی که داشتیم، بیان کردند که انقلاب ما با مبارزه شروع شد و با مبارزه نیز ادامه دارد؛ این مبارزه درگذشته با نیرو‌های ستم‌شاهی بود و امروز با جریان‌های قدرتمند استکبار جهانی و تبلیغات رسانه‌ای دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیز باید موقعیت خود را در جبهه مبارزه با دشمن بشناسیم، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌وقت بنای صلح و آشتی با جریان استکبار را ندارد؛ زیرا تا این جریان ظالم و خون‌خوار براندازی نشود، مقدمات ظهور امام‌ زمان (عج) فراهم نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: راهبرد دشمن برای شکست ما فتنه‌انگیزی و نفوذ است تا امنیت و آرامش را از مردم سلب کند؛ لذا در خط مقدم این جریان فراجا قرار دارد به این معنا که پلیس هوشمند علاوه بر شناخت موقعیت باید مقابل هرگونه جریان نفوذی نیز ایستادگی کرده و تمام حرکات دشمن را زیر نظر بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها