جعفری: امروز در نقطه عظیم گذار تاریخ قرار داریم/ آینده قطعا عزت اسلام و پیروزی ما است

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز در پیچ تاریخی و نقطه عظیم گذار تاریخ قرار داریم و هرکه در این راه دقیق و حساب‌شده عمل کند، موفق می‌شود. امروز اسلام ناب مقابل تمام کفر ایستاده و جز این صف‌آرایی، صف دیگری که بر حق باشد وجود ندارد.
کد خبر: ۶۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نذر قلم با حضور «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،  «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان و نویسندگان صبح امروز (یکشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خدا در قبال نعمت‌هایی که می‌دهد، وظیفه‌ای بر دوش ما می‌گذارد/ شرایطی که در آن قرار داریم، قابل پیش‌بینی بود

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سخنانی انقلاب اسلامی را احیاگر دین مبین اسلام دانست و با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی دین به حاشیه رفته بود، اظهار داشت: زمانی که خداوند نعمتی می‌دهد، در قبال آن وظیفه‌ای نیز محول می‌کند؛ پیروزی انقلاب اسلامی نعمت خداوند به ملت ایران بود و ما امروز در جمهوری اسلامی شرایط ویژه‌ای داریم که البته غیرقابل تصور نبود، وقایعی که این روزها رخ می‌دهد از قبل قابل پیش‌بینی بود و ما امروز بیش از پیش موظف و مکلفیم که برای دفاع از اسلام، نظام اسلامی و تمامیت ارضی خود ایستادگی و مقاومت کنیم. 

جعفری گفت: غربی‌ها می‌خواستند که فقط خودشان بر دنیا حاکم باشند؛ نه اسلام باشد و نه هیچ چیز دیگری؛ آنها برای تحقق این مسئله همواره در طول تاریخ استعمار و آدم‌کُشی کردند؛ برای همین هر تحرکی علیه رژیم صهیونیستی صدای آن‌ها را درمی‌آورد. 

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که مقابل تفکر اومانیستی ایستاده و معادلات را بویژه در دنیای غرب بر هم زده است.

جعفری با بیان اینکه آمریکایی‌ها و غربی‌ها فکر نمی‌کردند روزی برسد که دچار چالش شوند، خاطر نشان کرد: آمریکا می‌خواست کل جهان را تحت سلطه خود درآورد و اسرائیل ادعای مالکیت بر نیل تا فرات را داشت، اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این معادلات و نقشه‌ها را نقش برآب کرد و امروز شاهدیم که نگاه اومانیستی غرب و منفور اسراییل رو به زوال و سقوط است.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امروز ما در پیچ عظیم تاریخی و نقطه گذر تاریخ قرار داریم و هرکه در این راه دقیق و حساب‌شده عمل کند، موفق می‌شود. امروز اسلام ناب مقابل تمام کفر ایستاده و جز این صف‌آرایی، صف دیگری که بر حق باشد وجود ندارد.

وی ادامه داد: اسرائیل امروز چیزی برای از دست دادن ندارد، آنها «رحم» و «انسانیت» را نمی‌شناسند؛ بنابراین نسل‌کشی بخشی از کار آن‌هاست. درست است که ما بزرگان خود را از دست می‌دهیم، اما آنچه ماندگار و متعالی است، اسلام عزیز است. ائمه معصومین (ع)، شهید شدند تا اسلام زنده بماند.

جعفری با اشاره به اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی، افزود: ما باید بیش از پیش بصیرت داشته باشیم و گوش به فرامین مقام معظم رهبری باشیم، که در این‌صورت ان‌شاالله با سربلندی از این شرایط گذر می‌کنیم.

وی افزود: ما آماده‌ایم و می‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آینده قطعا عزت اسلام است و نسل جوان ما امروز وظیفه دوچندانی دارند. نسل جوان باید توجیه شوند و بدانند در چه مقطع و پیچ حساسی قرار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: درست است که ما داغداریم، اما ملت ایران با حضور پرشور و با نشاط خود در نماز جمعه نصر حماسه دیگری را خلق کردند و یکبار دیگر نشان دادند که از شور و شعور انقلابی بالای برخوردارند و همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، گوش به فرمان ولی‌امر خود، حضرت امام خامنه‌ای ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها