اوحدی: تحریف، عامل فروپاشی ارزش‌های جامعه است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گاهی اوقات به‌دلیل گذر زمان دچار روزمرگی می‌شویم و جبهه دشمن هم از این روزمرگی ما برای تحریف تاریخ سوءاستفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۹۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نذر قلم با حضور «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،  «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان و نویسندگان صبح امروز (یکشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

اوحدی: تحریف، عامل فروپاشی ارزش‌های جامعه است

معاون رییس جمهور طی سخنانی پیروزی انقلاب اسلامی را عامل تزلزل جبهه استکبار دانست و اظهار داشت: زمانی که حق و باطل به اوج تقابل خود می‌رسند، به هر میزان که این تقابل بیشتر باشد، جبهه حق مورد آزمایش‌های بیشتری قرار می‌گیرد؛ چون مقابل تمام کفر ایستاده است، در طول تاریخ، هیچ مصیبتی به سنگینی واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) نبود و اوج شکوه حق علیه باطل، ظهر روز عاشورا بود.

اوحدی با ذکر این مطلب که اوج تحریف، در ظهر عاشورا اتفاق افتاد،گفت: حضرت زینب (س) و کاروان اسرا با تلاش‌های خود از این تحریف جلوگیری کردند، یکی از آسیب‌های بزرگ در مسیر رشد انسان‌ها، مسئله «تحریف» است که در طول تاریخ، با آن مقابله شده است به عنوان نمونه بیان وصایای شهدا، یکی از موارد جلوگیری از تحریف و فراموش شدن یاد شهداست. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها فرمودند که رویکرد دیگر در مورد زنده نگه داشتن یاد شهدا، داشتن رویکرد جوهری و باطنی به دفاع مقدس است. سال ۱۳۶۰ را باید با جوهره وفاداری مردم به ولایت تحلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: گاهی اوقات به‌دلیل گذر زمان دچار روزمرگی می‌شویم و جبهه دشمن هم از این روزمرگی ما برای تحریف تاریخ سوءاستفاده می‌کند. تحریف، عامل فروپاشی ارزش‌های جامعه است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار