جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کلانتری‌های استان به وسایل نوین الکترونیکی تجهیز می‌شوند

سردار «رستمی» گفت: در راستای هوشمندسازی پلیس، فرماندهی انتظامی استان از سال گذشته اقدام به تجهیز هشت کلانتری در استان به وسایل نوین الکترونیکی کرده و با اجرای طرح هر کلانتری یک شهر عملا به صورت هوشمند و حرفه ای به مقابله با جرائم پرداخته است.
کد خبر: ۶۹۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 06October 2024

کلانتری‌های استان به وسایل نوین الکترونیکی تجهیز می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمد رستمی» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی، اظهار داشت: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند ؛ مردم قانونمدار» انتخاب شده که پلیس کرمانشاه از سال قبل با انجام اقداماتی به استقبال این شعار رفته است.

وی افزود: در راستای هوشمندسازی پلیس، فرماندهی انتظامی استان از سال گذشته اقدام به تجهیز هشت کلانتری در استان به وسایل نوین الکترونیکی کرده و با اجرای طرح هر کلانتری یک شهر عملا به صورت هوشمند و حرفه ای به مقابله با جرائم پرداخته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش می کنیم که مابقی کلانتری های کرمانشاه نیز در اسرع وقت هوشمند شده و پس از آن به سراغ هوشمندسازی کلانتری ها و مراکز انتظامی شهرستان ها اقدام کنیم.

سردار رستمی در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس کرمانشاه برای مبارزه با پدیده سرقت، از کاهش ۲۲ درصدی سرقت های مهم در نیمه نخست سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه روند کاهشی سرقت ها در بسیاری از موارد وجود داشته است.

وی یادآور شد: با مجموعه اقدامات انجام شده سرقت های مسلحانه ۴۷ درصد، منزل ۴۰ درصد، مغازه ۵۵ درصد و اتومبیل هفت درصد طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سردار رستمی همچنین با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی وقوع قتل و ۱۳ درصدی شرارت و نزاع در استان کرمانشاه، تاکید کرد: با مجموعه اقدامات و در ارزیابی صورت گرفته شاهد ارتقای ۱۰ پله ای احساس امنیت در کرمانشاه بوده ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال از کاهش ۴۹ درصدی آمار مصدومان و ۲۳ درصدی تلفات رانندگی در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت با تلاش همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در استان کشف شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای پاسخ به مطالبات مردم نسبت به افزایش گشت های هدفمند مقابل بیمارستان ها و مراکز درمانی در این راستا اقدامات پلیسی را در این مراکز برنامه ریزی کرده ایم که نتیجه آن وقوع تنها یک یا ۲ مورد سرقت طی چند ماه اخیر بود که آن هم در اسرع وقت کشف شد.

سردار رستمی از همراهی مردم با پلیس قدردانی و با بیان اینکه این همدلی و همراهی باعث ارتقای امنیت در سطح استان شده است، گفت: با تمام وجود تلاش می کنیم تا امنیت و آرامش را بیشتر از همیشه در جامعه حاکم کرده و قاطعانه در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار