مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

سربازان نظام وظیفه در جنگ و صلح در صف اول دفاع از کشور قرار دارند

سرهنگ فلاحی گفت: سربازان نظام وظیفه در جنگ و صلح در صف اول دفاع از ملت و کشور قرار دارند.
کد خبر: ۶۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 06October 2024

تجلیل از سربازان نمونه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در مراسم تجلیل از سربازان نمونه این اداره کل اظهار داشت: سربازان ما در حفظ امنیت و آرامش کشور بسیار تاثیر گذارند و یکی از مزایای این دوران نظم پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است.

وی در مراسم تجلیل از سربازان نمونه این اداره‌کل، خدمت وظیفه عمومی را مقدس‌ترین خدمت به کیان ایران اسلامی و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: سربازان نظام وظیفه در جنگ و صلح در صف اول دفاع از ملت و کشور قرار دارند.

سرهنگ پاسدار فلاحی تاکید کرد: امنیت برای همه ملت‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و نیاز هر کار اقتصادی و اجتماعی امنیت است که در این میان نقش سربازان در نیرو‌های مسلح بی‌بدیل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز دوران خدمت سربازی را فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان دانست و گفت: این دوران انسان را برای ورود به زندگی و عرصه‌های اجتماعی آماده می‌کند.

در این مراسم از هفت سرباز نمونه در زمینه‌های وظیفه شناسی و اقدام برجسته، امور فرهنگی و هنری و تبلیغات، خلاقیت، ابتکار و فن آوری، ورزشی و تربیت بدنی، مسئولیت پذیری و خانواده، دینداری و بصیرت تجلیل شد.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار