با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک این مناسبت ارزشمند، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 06October 2024

سردار «مرادحاجتی» فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک این مناسبت ارزشمند، پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

سیزده مهرماه، یادآور ایثار و جانفشانی شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان خدوم و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است. نام پلیس در هر جامعه، همان‌قدر که برای تبهکاران و قانون‌شکنان وحشت آفرین و دلهره‌آور است، برای مردم آرامش زا به ارمغان می‌آورد؛ آرامش مردم ایران اسلامی به یمن تلاش‌های جان برکفان نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح پشتوانه‌ای برای مجاهدان فی‌سبیل‌الله است.

بی‌تردید هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تقدیر، تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدری است که در مسیر حفظ امنیت، نظم و کیان این مرزوبوم از هستی خویش دست کشیدند.

نیروی انتظامی نماد درخشانی از نظم‌آفرینان و حماسه‌سازانی است که در طول روزها و سال‌ها با عزم و اراده وصف‌ناپذیر خویش، حفظ امنیت و سلامت اجتماعی و برقراری نظم عمومی را به عنوان هدف غایی درنظر گرفته‌اند. امسال تقارن هفته نیروی انتظامی با عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» حلاوت و شیرینی مضاعفی به کام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بخشیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از سیزده هزار شهید سربلند انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می‌گویم و از خدمات بی‌دریغ، شبانه‌روزی، جهادی و جانفشانی‌های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان خوزستان که در مسیر تامین امنیت جامعه شبانه روزی تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این سبزپوشان حریم امنیت با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار