فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

دفاع مقدس مملو از ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان غیور ایران اسلامی است

سرهنگ «کاکایی» گفت: دفاع مقدس مملو از ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان غیور ایران اسلامی است که تا پای جان در برابر دشمنان نظام، انقلاب و کشور ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود.
کد خبر: ۶۹۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ - 06October 2024

دفاع مقدس مملو از ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان غیور ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب امروز در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس مملو از ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان غیور ایران اسلامی است که تا پای جان در برابر دشمنان نظام، انقلاب و کشور ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب افزود: دوران دفاع مقدس دوران افتخار ملت بزرگ ایران است و حماسه‌های این دوران باید برای نسل جوان بازگو شود.

سرهنگ کاکایی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بود که توانست ما را در هشت سال دفاع مقدس مقابل استکبار جهانی به برتری برساند و این فرهنگ باید همچنان در جامعه ترویج شود.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که بخشی از سلامتی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور فدا کردند و افتخار ملت و کشور شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در پایان افزود: مدال جانبازی مدال با ارزشی است که به تأسی از بزرگ‌جانباز دشت کربلا بر سینه جانبازان حک شده است.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار