سردار رضایی: لزوم اصلاح قوانین برخورد با مجرمین/ هزینه جرم در کشورمان پایین است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه درخواست ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلاح بخشی از قوانین در راستای برخورد با مجرمین است، گفت: قوانینی که وجود دارد بازدارنده نیست و هزینه جرم در کشور ما پایین است.
کد خبر: ۶۹۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز (یکشنبه) در مراسم الحاق پهپاد و خودرو‌های عملیاتی به پلیس‌های تخصصی اظهار داشت: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم به ملت مسلمان و مستضعفان جهان اسلام توفیق عنایت کند تا ریشه استکبار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش را برکنند.

سردار رضایی افزود: همچنین از خداوند می‌خواهیم به حرمت شهید بزرگ سید حسن نصرالله و سایر شهدای انقلاب اسلامی، بستری برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کند و امنیت را در جهان، به‌ویژه در غرب آسیا و برای مظلومان فلسطین برقرار سازد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد: این اقدامات درسی عبرت‌آموز برای شیطان بزرگ و حامیان آن خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز، همزمان با گرامیداشت نیروی انتظامی، شاهد تقویت آمادگی و توان نیروهای امنیتی کشور در مقابله با مجرمان هستیم. رده‌های مختلف انتظامی از جمله پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس پیشگیری و بخش‌های مرتبط با ترافیک شهری و مرزی در این مسیر مؤثر خواهند بود.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه درخواست ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلاح بخشی قوانین در راستای برخورد با مجرمین است، اظهار داشت: قوانینی که وجود دارد بازدارنده نیست و هزینه جرم در کشور ما پایین است.

سردار رضایی: لزوم اصلاح قوانین برخورد با مجرمین/ هزینه جرم در کشورمان پایین است

سردار رضایی گفت: اصلاح قوانین باعث می‌شود حجم پرونده‌های قضایی و انتظامی کاهش پیدا کند.

جانشین فرمانده فراجا گفت: انتظار از نمایندگان مجلس که خودشان از مردم و برای مردم هستند این است در راستای رعایت حقوق شهروندی قوانین را اصلاح کنند؛ قوانین باید به گونه‌ای باشند که برای مجرمین درس عبرتی باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از اضافه شدن ۱۰۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به ناوگان نیروی انتظامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم، روزهای بهتری برای امنیت و آرامش جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار