با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز هفته فراجا را گرامی داشت

سردار «اسلامی» در پیامی هفته فراجا را به سپزپوشان امنیت تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 06October 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز هفته فراجا را گرامی داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به مناسبت هفته فراجا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فراجا و تبریک به تمامی حافظان نظم و امنیت کشور، بر اهمیت نقش پلیس در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فراجا یادآور ایثار و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که همواره در خط مقدم پاسداری از امنیت و آسایش مردم قرار داشته‌اند.

سبزپوشان فراجا، با الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت، در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس، نقش‌آفرینی شایسته‌ای در حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی، از زحمات شبانه‌روزی تمامی کارکنان خدوم این نیرو قدردانی نموده و توفیق روزافزون آنان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

بی‌شک، امنیت و آرامش حاکم بر کشورمان مرهون تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی است و ما وظیفه داریم از این عزیزان حمایت کرده و قدردان زحماتشان باشیم.

در پایان، بار دیگر فرا رسیدن هفته فراجا را به تمامی حافظان نظم و امنیت کشور تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایشان موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار