نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی و فساد در جامعه است

آیت‌الله عبادی گفت: دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی، فساد جامعه و اعتیاد و... است.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ - 06October 2024

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در بین مسئولیت‌های پلیس بیش از هر چیز نقش فرهنگی موجب ثبات جامعه است از اهمیت برخوردار است.

وی عنوان کرد: شاید از نظر لفظی این وظیفه فرهنگی مشهود نباشد ولی در نهایت تأثیرگذاری زیادی دارد.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی، فساد جامعه و اعتیاد و... است، ادامه داد: وظیفه فراجا درست در مقابل آن چیزی است که دشمن آن را تبلیغ و ترویج می‌کند و می‌خواهد ایران را مانند اندلس با فساد به فروپاشی برساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن انسان را از انسانیت دور می‌کند و او را درگیر فساد و فحشاء‌ می‌کند و بعد بر منابع و زمین و کشور آنان مسلط می‌شود لذا مردم ما از نظر ایمانی مردم با محبت، خدمتگزار و متدین هستند.

وی با اشاره به برخی از خیانت‌های استکبار به کشورمان اضافه کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات از ناحیه لیبرال دموکراسی بر ما تحمیل شده است.

آیت‌الله عبادی گفت: برخی علی‌رغم واضحات تاریخی هنوز دل به انگلیس و غرب دارند در حالی که استعمار برای به دست آوردن ثروت‌های مادی و معنوی کشور‌های دیگر به آنجا می‌آید و در واقع غرض او چپاول منابع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز نه کودک بیگناه و نه زنان بی‌پناه و نه مسجد و مدرسه و بیمارستان از جنایت‌های صهیونیست در امان نیست ولی بیش از ۵۰ کشور مسلمان همچنان بی تفاوت به این جنایت‌ها نگاه می‌کنند.

وی گفت: دشمن گاه سلاح به دست می‌گیرد و زمانی نیز با جنگ روانی و در برهه‌ای نیز با تحریم اقتصادی و ترویج شبهات افراد خود را دنبال می‌کند.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: باید به جوان خود بگوییم که در حوزه فرهنگ بی‌حجابی پایان کار نیست بلکه نهایت هدف دشمن از بین بردن بنیان خانواده است.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار