با حضور معاون قوه قضائیه؛

۷ شعبه دادگاه صلح در قزوین افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه هفت شعبه دادگاه صلح در شهر قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در مراسمی که عصر امروز (یک‌شنبه) با حضور «محمدباقر الفت» معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام «علی مصطفوی‌نیا» رئیس کل دادگستری استان قزوین و «علی‌اصغر عسگری» دادستان قزوین برگزار شد، هفت شعبه دادگاه صلح در شهر قزوین افتتاح شد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا، رئیس کل دادگستری استان قزوین در آئین افتتاح دادگاه‌های صلح مرکز استان قزوین اظهار کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته باید ۲۸ شعبه دادگاه صلح در سطح استان ایجاد شود که ۱۳ شعبه در مرکز استان و ۱۵ شعبه در شهرستان‌ها و بخش‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزور: امروز با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه هفت شعبه از دادگاه‌های صلح مرکز استان در ساختمان شورای حل اختلاف استان قزوین به بهره‌برداری رسید و به زودی ۴ شعبه در محاکم خانواده و حقوقی دادگستری شهرستان قزوین و دو شعبه نیز در محاکم کیفری دادگستری کل استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین از راه‌اندازی دو شعبه دادگاه صلح در شهرستان‌های آبیک و بویین‌زهرا خبر داد و گفت: تاکنون دو شعبه دادگاه صلح در شهرستان آبیک و بویین‌زهرا افتتاح شده و مابقی شعبات نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار