پیام تبریک سردار کارگر به فرمانده نیروی هوافضای سپاه

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا را به سردار حاجی‌زاده تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 06October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را به سردار سرتیپ پاسدار «امیر علی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه تبریک گفت.

پیام تبریک سردار کارگر به فرمانده نیروی هوافضای سپاه

"یَرْفَعِ اللَه الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ"

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده

فرمانده محترم نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام.

با احترام دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را که برازنده مردان بزرگ و شجاعی است که دل‌های آنان آکنده از عشق خدمت به این مرز و بوم با تأسی به نام و یاد شهدا و امام شهدا می‌باشد را صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

یقینا نشان ارزشمند و پرافتخار فتح که حاکی از فرماندهی هوشمندانه جنابعالی و درخشش عملیات‌های غرورآفرین وعده صادق بوده و برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح رقم زده است مایه مباهات همرزمانتان و سرور و خوشحالی مردم قدر شناس ایران اسلامی خواهدبود.

سربلندی و توفیقات روزافزون آن برادر عزیز و بزرگوار و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تداوم مسیر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند منان مسئلت دارم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 

انتهای یپام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار