مقاومت فلسطین در سالگرد طوفان‌الاقصی: مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

گروه‌های مقاومت فلسطین در سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی تأکید کردند که به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد تا بتوانند کشور فلسطین را به پایتختی قدس شریف تشکیل دهند.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ - 06October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه در سالگرد عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، دیدار مهمی برگزار کردند.

مقاومت فلسطین در سالگرد طوفان‌الاقصی: مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای پس از این دیدار تأکید کرد: طوفان‌الاقصی در زمانی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی در پی یهودی‌سازی قدس و مسجد الاقصی بود و قصد داشت واقعیت‌های جدیدی را علیه مقدسات اسلامی و مسیحی و کرانه باختری تحمیل کند.

گروه‌های مقاومت با اشاره به اینکه اسرائیل پیش از عملیات طوفان‌الاقصی از طریق عادی‌سازی روابط سعی داشت خود را به‌عنوان یک رژیم عادی قلمداد کند، تصریح کرد: این عملیات، شکست این توطئه‌ها بود، جنگ را به واقعیت خود بازگرداند، به گسترش طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه و جهان اسلام و عرب پایان بخشید و رژیم صهیونیستی را هم به جایگاه واقعی خود به‌عنوان یک رژیم اشغالگر سرطانی که هیچ آینده‌ای در کشور ما ندارد، بازگرداند.

در این بیانیه ضمن قدردانی از ایستادگی ملت فلسطین در برابر توطئه‌های دشمنان، تصریح شد: ما تأکید داریم که مقاومت، گزینه راهبردی ماست و حق قانونی داریم که در برابر رژیم صهیونیستی بایستیم تا زمین خود را آزادکرده و کشور فلسطین را به پایتختی قدس تشکیل دهیم.

گروه‌های مقاومت ادامه دادند: طوفان الاقصی مسئله فلسطین را به صدر اولویت‌های جهان بازگرداند. ما به ملت و امت خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت در وضعیت خوبی قرار دارد و هماهنگی در تمامی محور‌های جنگ و جبهه‌های پشتیبانی کماکان به قوت خود باقی است.

در این بیانیه تصریح شده است: ما قدردان ملت و مقاومت لبنان و تمامی جبهه‌های پشتیبانی در یمن و عراق هستیم. ما دولت آمریکا و رژیم اسرائیل را مسئول کشتار جمعی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین می‌دانیم؛ لذا روزی خواهد رسید که اسرائیل و حامیان آنان مجازات خواهند شد.

گروه‌های مقاومت ضمن درخواست از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان برای توقف جنگ غزه و پایان بخشیدن به کشتار جمعی مردم این کشور، تصریح کردند: موضع ثابت ما این است که تا زمان تحقق و مطالبات ملت ما مبنی بر توقف فراگیر جنگ، عقب نشینی کامل از نوار غزه، بازگشایی گذرگاه ها، رفع محاصره و بازسازی غزه، و تبادل اسرا هیچ توافق دیگری در کار نخواهد بود.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند که فردای پس از پایان جنگ غزه، مربوط به خود مردم فلسطین است؛ زیرا آنان تنها کسانی هستند که حق دارند سرنوشتشان را تعیین کنند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار