مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

حجت‌الاسلام «نصیرالاسلامی» گفت: آمادگی همکاری با توجه به ظرفیت بقاع و موقوفات در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ - 06October 2024
 به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس نصیرالاسلامی» مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحد و «علی عباس فلاحتی مطلق» مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در خصوص آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین «عباس نصیرالاسلامی» با اشاره به محل هزینه موقوفات، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین سرعت بخشیدن مقداری از عوائد موقوفات به ستاد دیه استان برای وقف مال، برای بهبود ازدواج جوانان، کاهش پرونده‌های طلاق و نیز آزادی زندانیان غیر عمد و آزادی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
 
استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
 
وی در ادامه ضمن بیان شرایط احیای وقف‌های مستقل و جمعی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آمادگی همکاری به صورت شراکتی ستاد دیه با توجه به ظرفیت بقاع و موقوفات در استان، احیاء وقف‌های مستقل و جمعی زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابن اداره‌کل تلاش دارد تا وقف‌های جدید را به سمت نیاز‌های روز جامعه به پیش ببرید که یکی از نیات روز، آزادی زندانیان است.
 
در ادامه این نشست «علی عباس فلاحتی مطلق» مدیر عامل نمایندگی ستاد با بیان اینکه این ستاد مختص جرائم غیر عمد مالی شامل چک و سفته، اجرای مهریه و تصادفات می‌باشد خاطرنشان کرد: این ستاد به کسانی کمک می‌کند که در زندان باشند و دادنامه آنها صادر شده باشد.
 
فلاحتی مطلق افزود: با کمک ظرفیت وقف می‌توانیم با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون، سالانه به آزادی بسیاری از افرادی که ناخواسته یا به دلیل شرایط، گرفتار زندان شده اند کمک کرد.
 
مدیرکل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این ستاد آمادگی کامل به منظور کمک به مددجویان و پرداخت دیه به اولیاء دم و مصدومان و پرداخت سایر محکومیت‌های مالی به صورت تسهیلات قرض الحسنه را دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار