بازدید نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان از مجموعه توان‌بخشی ایثار زنجان

نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سید «جمال موسوی» نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به همراه «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از معاونین این بنیاد از بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان امروز بازدید کرد و در جریان ساخت و عملیات اجرایی این مجموعه قرار گرفت و تکمیل این پروژه را پیگیری کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جریان مشکلات حقوقی این پروژه و تامین اعتبار آن قرار گرفت و در خصوص پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه و مطرح کردن این موضوع در فراکسیون ایثارگران مجلس دوازدهم شورای اسلامی قول مساعد داد و در خصوص همکاری با بنیاد شهید در راستای تکمیل مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان اعلام همکاری کرد.
در این بازدید مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ایثارگران بعنوان گروه‌های ایثارگری برگزار و مشکلات جامعه ایثارگری بویژه دلایل عدم اجرای برخی از قوانین ایثارگری در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته، نقطه نظرات و پیشنهادات اخذ و از طریق فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های لازم انجام شود.
«عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از بازدید نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی از پروژه مجموعه توان‌بخشی ایثار زنجان به ارائه گزارشی از روند ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار زنجان پرداخت.
وی اشاره به اینکه راه‌اندازی مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی برای جامعه ایثارگری استان زنجان یکی از نیازهای مهم این عزیزان به شمار می‌رود که می‌تواند در خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه هدف موثر واقع شود، اظهار داشت: این مجموعه در زميني به مساحت 2.7 هكتار و با زيربناي بالغ بر 12 هزار متر مربع شامل سه فاز ورزشی و فرهنگی و توانبخشی است که فاز ورزشی آن به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده جامعه ایثارگری قرار می‌گیرد ولی به دلیل بالا بودن هزینه‌های استخر و سالن چند منظوره بجهت تامین بخش عمده‌ای از هزینه‌ها مطابق ضوابط ابلاغی دفتر مرکزی بصورت خودگردان از طریق مزایده به بهره بردار واگذار شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به مشکلات این پروژه افزود: زمین مجموعه در حال حاضر دارای معارض بوده و پیگیری‌ها و جلسات مختلف از طریق مراجع استانی شورای اسلامی و شهرداری شهر زنجان، بازرسی و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای رفع مشکل سند اقدام شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.
وی یادآور شد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم برای تکمیل این مجموعه و رفع مشکل تعارض زمین بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری تلاش کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار