نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

اهمیت کار فرهنگی برای سلامت جامعه

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: کار فرهنگی برای سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف لازم است، آخرت، دین، اخلاق و جسممان باید سالم باشد.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 06October 2024

اهمیت کار فرهنگی برای سلامت جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار «محمدصادق رضایی» سرپرست علوم پزشکی استان، ضمن تبریک به مدیریت جدید، وی را شایسته این جایگاه دانست و اظهار داشت: مدیریت مولفه‌های دیگری غیر از تخصص، تعهد و تدین هم می‌طلبد.

وی افزود: غیر از تخصص یک توانمندی‌هایی را در اداره مجموعه که انسان‌ها ۸۰ درصد را بالفطره و ۲۰درصد را با آموزش‌ها دارند باید تکمیل شود.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: توجه به اینکه اگر زیرمجموعه راضی نباشند خود به خود خدمات درستی به جامعه هدف هم نمی‌دهند و رضایت هم جز از منظر عدالت به‌وجود نمی‌آید، تبعیض واقعا نادرست و بد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تاکید بر این بحث که مدیران جدید استانی باید برنامه خود را ارائه دهند، ادامه داد: برنامه چندساله خوب است، هم می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و هم اینکه مدیران، پس از گذشت مدتی عملکرد خود در حوزه تحقق برنامه را ارائه خواهند داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: نامتعارف بودن تعرفه‌ها موجب وادار کردن فرد به درآمد‌های نامتعارف می‌شود، سیستم باید درست باشد، البته کار فرهنگی هم لازم است که انسان وادار به قناعت شود.

این مسئول تاکید کرد: کار فرهنگی برای سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف لازم است، آخرت، دین، اخلاق و جسممان باید سالم باشد.

وی با اشاره به وجود نابسامانی‌های فراوان در حوزه پزشکی و رفتار این مجموعه بزرگ علیرغم خوبی‌های موجود، ادامه داد: بروید دنبال ضعف‌ها و برطرفش کنید، همین دستگاه پت‌اسکن شمال کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری وجود دارد، اما استفاده نمی‌شود در حالی که این ضایع کردن سرمایه است.

آیت الله محمدی لائینی خواستار تقویت و به‌روز کردن بیمارستان‌های دولتی و ارائه چند برنامه مهم شد و بیان کرد: تجهیزات بیمارستان دولتی نباید ضعیف‌تر از بیمارستان خصوصی باشد، بیمارستان دولتی باید از همه جهت سرآمد باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گلایه و ابزار ناراحتی از قطع شدن پای یک جوان در اثر معطل نگه داشتن در بیمارستان‌های استان، خواستار توجه به این موضوعات شد و عنوان کرد: به خوبان و شایستگان بها دهید، بدان را به تشویق خوبان دعوت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار