مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز:

ما با فرهنگ دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم 

حجت الاسلام «نعیمی» گفت: ما با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و باور‌های دینی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم و به زودی شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴ - 07October 2024

ما با فرهنگ دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم به گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، طی مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، اظهار داشت: حضور رهبر حکیم و شجاع و مردم مجاهد و انقلابی ایران اسلامی در نماز پرشکوه جمعه نصر نشان داد که مردم ما دلداده‌ی انقلاب و رهبری هستند و رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که ایران اسلامی را تهدید کند.

وی افزود: ما با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و باور‌های دینی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم و به زودی شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام نعیمی ادامه داد: پیروزی از آن امت حزب‌الله است و دشمنان قرآن و اسلام و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی با این اقدامات کور، کار به جایی نخواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: ترور شخصیت برجسته‌ای، چون سید حسن نصرالله، او را زنده‌تر خواهد کرد، خون مطهر این شهید باعث بیداری امت مسلمان خواهد شد و ان‌شاءالله نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم خواهد کرد، سید حسن نصرالله جاودانه شد و به آرزوی خود که شهادت در راه خداوند بود رسید، ما نیز باید در این راه مستحکم و ثابت‌قدم با توکل به خدا و اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بمانیم و برای رضای خدا کار انجام دهیم که این مسیر اقتدا کردن به شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار