سردار کاکاوند: افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی/ ۱۷۸۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: از هفته فراجا سال گذشته تا کنون بالغ بر هزار و ۷۸۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد که از این تعداد ۱۷ باند در فضای مجازی فعالیت می‌کردند. 
کد خبر: ۶۹۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ - 07October 2024

سردار «ایرج کاکاوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه در راستای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر ۱۱ مرحله طرح «آرامش در شهر» در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما در این طرح ضربه به کانون‌های آلوده و رسیدگی به گزارشات مردمی است؛ با اقدمات صورت گرفته شاهد وضعیت نسبت خوب و پایدار در برخی از نقاط آلوده هستیم. 

سردار کاکاوند: افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی/ ۱۷۸۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند

سردار کاکاوند با اشاره به مناطق شوش و هرندی که کانون اصلی معتادین متحاهر بود، خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی و با اقدامات مستمر شاهد وضعیت خوبی در این مناطق هستیم. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه منشاء ورود مواد مخدر به کشور افغانستان است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر تولید شیشه در این کشور افزایش داشته است، اگر مقایسه کنیم ۱۸ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر از نوع صنعتی یعنی شیشه هستیم. 

وی با بیان اینکه اولویت خاص ما مبارزه با روانگردان‌ها به خصوص شیشه است، گفت: یکی از اقدامات موثر برخورد با خرده فروشان است و شاهد افزایش دستگیری ۳۴ درصدی در این حوزه هستیم. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی افزود: از هفته فراجا سال گذشته تا کنون بالغ هزار و ۷۸۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد که از این تعداد ۱۷ باند در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کردند. 

سردار کاکاوند اضافه کرد: ۷۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از باندهایی که در فضای مجازی فعالیت می‌کردند کشف و ضبط شد. عمده مواد مخدر کشف شده ماری جوانا و قرص‌های لاغری حاوی مواد مخدر شیشه بوده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار