مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» تمدید شد

«نوروزی فر» گفت: با توجه به استقبال کم نظیر بانوان رسانه‌ای سراسر کشور، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی و بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تا ۲۰ مهر ماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 07October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «ابراهیم نوروزی فر» مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز از برگزاری سومین جشنواره ملی و بین المللی رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» در سال جاری خبر داد و اظهارداشت: بنا بر اهمیت جایگاه رسانه و بانوان، سازمان بسیج رسانه، برگزاری جشنواره حریم رسالت در عصر جهاد تبیین را با هدف تولیدات رسانه‌ای مؤثر و فاخر در حوزه «زن» و «رسانه» در دستورکار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه تخصص حرفه‌ای، قلم‌ها و تولیدات بانوان رسانه‌ای بسترساز روایت موفق حضور زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی با تاکید بر مولفه الگوی سوم زن مسلمان است، اذعان کرد: با توجه به استقبال کم نظیر بانوان رسانه‌ای سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره ملی و بین المللی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ مهر ماه تمدید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز عنوان کرد: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست قالب‌های جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت هستند و علاقه مندان می‌توانند در هر قالب پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نوروزی فر بیان کرد: آثار بارگذاری شده در سایت جشنواره باید در بازه زمانی ٢٨ آبان ماه ١۴٠٢ تا ٢٠ مهر ١۴٠٣ تولید و در یکی از رسانه‌های محلی، ملی و بین المللی منتشر شده باشند. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سایت https://harimeresalat.com بارگذاری کنند. آئین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» تمدید شد

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار