فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

سردار فرجی گفت: فراجا؛ نهادی مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که سربلند و باصلابت در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر نیرو‌های مسلح به ایفای رسالت می‌پردازد.
کد خبر: ۶۹۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ - 07October 2024

امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ضمن صدور پیام تبریک به غیور مردان فراجا از تلاش کارکنان این نهاد انقلابی در تامین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی؛ نهادی مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که سربلند و باصلابت در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر نیرو‌های مسلح به ایفای رسالت می‌پردازد.

ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی از مهم‌ترین ضروریت‌های هر جامعه‌ای است که در سایه آن، سایر بخش‌ها امکان بالندگی یافته و قوام می‌یابند؛ و نقش ارزنده و قابل ستایش این نهاد انقلابی در تامین امنیت و سربلندی جامعه بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته انتظامی را  تبریک گفته و از خدمات بی دریغ، بی وقفه و جهادی  فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه در استان خراسان شمالی قدردانی می‌نمایم، امید است همواره در تداوم  مسیر خدمت‌رسانی به مردم موید و منصور و پیروز باشید ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار