نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

راه شهید نصرالله و دیگر شهدای محور مقاومت با قدرت ادامه دارد

آیت‌الله حیدری گفت: مردم مظلوم فلسطین و لبنان با عملیات «وعده صادق ۲» به تحقق وعده دبیرکل شهید حزب‌الله و «اسماعیل هنیه» مبنی بر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک‌تر شدند.
کد خبر: ۶۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 07October 2024

راه شهید نصرالله و دیگر شهدای محور مقاومت با قدرت ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دیروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت شهید «سیدحسن نصرالله» در مسجد مهدی موعود(ع) آبادان اظهار داشت: تربیت جوانان مقاوم و ایجاد قدرت جدید در لبنان بخشی از دستاوردهای سیدمقاومت است.

وی ولایت‌مداری را از ویژگی‌های شهید نصرالله برشمرد و افزود: آن شهید بزرگوار پیرو واقعی امامان معصوم (ع) و معارف تشیع بود و امتداد آن را در ولایت فقیه می‌دید.

آیت‌الله حیدری بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین و لبنان با عملیات «وعده صادق ۲» به تحقق وعده دبیرکل شهید حزب‌الله و «اسماعیل هنیه» مبنی بر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک‌تر شدند.

وی افزود: اگر شهید نصرالله و جبهه مقاومت لبنان در درگیری‌های یک سال اخیر غزه فعال نبود، کرانه باختری با خاک یکسان شده بود و این شهید بزرگوار در طول ۳۰ سال گذشته به بهترین نحو ممکن جریان مقاومت را رهبری کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: همانطور که جریان مقاومت روز به روز تقویت و در زمان حاضر به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است، از این به بعد نیز با قدرت تمام به مبارزه خود با صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار