فرماندار سرپل ذهاب:

نیروهای بصیر پلیس آماده شهادت در راه دفاع از امنیت کشور هستند

«بابلی»گفت: باب شهادت همچنان باز است و نیروهای باایمان، مخلص، ولایت‌مدار و بصیر پلیس آماده شهادت در راه دفاع از امنیت کشور هستند. 
کد خبر: ۶۹۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 07October 2024

نیروهای ولایت‌مدار و بصیر پلیس آماده شهادت در راه دفاع از امنیت کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در دیدار با خانواده معظم شهدای انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند و به تأسی از امام شهید خود جانشان را در دفاع از اسلام، انقلاب و کشور فدا کردند. 

وی افزود: شهدای انتظامی با نیروی ایمان، اخلاص، ایثار و شهامت جان خود را در دفاع از امنیت کشور از دورافتاده‌ترین نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور فدا کردند و امنیت و آرامش جامعه مرهون خون پاک و مقدس آن‌هاست. 

بابلی تصریح کرد: باب شهادت همچنان باز است و نیروهای باایمان، مخلص، ولایت‌مدار و بصیر پلیس آماده شهادت در راه دفاع از امنیت کشور هستند. 

خدمت به خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان است

سرهنگ «نوذر نظری» فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به شهدا و خانواده‌های معظم شهدا افتخار می‌کند و آن‌ها را مایه مباهات خود می‌داند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: همه نیروهای فراجا آماده و گوش به فرمان ولایت هستند و هر لحظه برای انجام مأموریت‌های محوله و شهادت و فداکردن جان خود در راه دفاع از امنیت کشور آماده‌اند. 

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه و یک توفیق بسیار بزرگ برای مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار