فرمانده سپاه پاوه:

یادآوری از خود گذشتگی‌ها شهدا به نسل جوان در اولویت قرار دارد

سرهنگ «دوستی» گفت: هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان، یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آن‌ها است که یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به نسل جوان در اولویت قرار دارد. 
کد خبر: ۶۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 07October 2024

یادآوری از خود گذشتگی‌ها شهدا به نسل جوان در اولویت قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مسعود دوستی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا در این شهرستان، اظهار داشت: هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان، یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آن‌ها است که یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به نسل جوان در اولویت قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود:  خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولان  برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم امید و انگیزه می‌دهد. 

راه شهدا را با خدمت به مردم ادامه می‌دهیم

«علیرضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید، شهدای عزیز ما عند ربهم یرزقون هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌گیرند. 

فرماندار شهرستان پاوه افزود: ما به شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آن‌ها افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های امام راحل و انقلاب، ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم‎. 

ما به خانواده شهدا نیازمندیم

سرهنگ «فضل‌الله پرنو» فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز در سخنانی بیان داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا انگیزه و روحیه خدمتگزاری را برای ما بالا می‌برد و این ما هستیم که به خانواده‌های شهدا نیاز داریم و امروز دعای خیر این عزیزان است که در گره‌گشایی از مشکلات به کمک ما می‌آید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار