نشست ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله»

به‌مناسبت شهادت مظلومانه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، عصر شعر سراسری «راز نصرالله» در خراسان جنوبی به صورت همزمان با سراسر کشور در محل اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 07October 2024

نشست ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله» به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، به‌مناسبت شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت در منطقه، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، شعرا و اهالی فرهنگ و ادب گرد هم جمع شدند و اشعار خود را به این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این نشست اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته هر جنایتی که همه جانیان و ستمگران تاریخ در طول قرن‌های گذشته انجام دادن را هر روز تکرار می‌کند. 

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: رژیم منحوس با عبور از خط قرمز های جمهوری اسلامی پایان کار خود رقم زده گفت: دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موشک باران تل آویو به او ثابت کردن در هیچ کجا و با هیچ سامانه‌ای امنیت ندارد و اگر جمهوری اسلامی بخواهد می‌تواند در عرض چند دقیقه تمام سرزمین‌های اشغالی را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک کند.

وی گفت: این ویژه برنامه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت در بین مردم با استفاده از ادبیات و شعر و به همت محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی و کانون کتاب برگزار می‌شود تا یاد و خاطره مردان بزرگ تاریخ همچون شهید سید حسن نصرالله در اذهان عمومی ماندگار شود.

حاجی عنوان کرد: محافل ادبی دو سال است که به طور رسمی در استان شکل گرفته و به اذان مدیران استانی در حوزه جهاد و مقاومت اداره کل کتابخانه‌های عمومی در بین دستگاه‌های فرهنگی فعال‌ترین دستگاه در برگزاری مراسمات فرهنگی با محوریت مقاومت است.

انتهای‌ پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار