جعفری: سربازان در دفاع مقدس کنار سایر رزمندگان خوش درخشیدند

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سربازان در دوران درخشان دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند و ما ۶۰ هزار سرباز شهید و ۱۶۰ هزار سرباز جانباز داشتیم.
کد خبر: ۶۹۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جشنواره جوان سرباز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ظهر امروز (دوشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن اهدای درود به روح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۲، عزت و شکوه ویژه‌ای به ایران و ایرانی داد و مایه سربلندی ملت‌مان شد و این به برکت دفاع مقدس است.

جعفری: سربازان در دفاع مقدس کنار سایر فرماندهان خوش درخشیدند

جعفری با اشاره به نبود تجهیزات در دوران جنگ تحمیلی گفت: در جنگ تحمیلی ما حتی سیم خاردار نداشتیم و اجازه واردات تجهیزات را به ما نمی‌دادند، اما امروز به برکت دفاع مقدس قادر هستیم از فاصله هزار و ۲۰۰ کیلومتری مقر موساد را با موشک مورد اصابت قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر زمین‌گیر شدن رژیم صهیونیستی در مقابل گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین، عنوان کرد: صهیونیست‌ها به دلیل حمایت آمریکا و قدرت‌های اروپایی از ارتکاب هیچ نوع جنایتی برای ادامه حیات خود هراسی و ابایی ندارند و متاسفانه نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال این جنایات آشکار و گسترده سکوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم دنیا با اندیشه بزرگ دینی و تفکر انقلاب اسلامی آشنا شده‌اند، یادآور شد: امروز تفکر و نگاه انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده و قطعا در آینده نزدیک آثار و برکات آن را شاهد خواهیم بود و گرایش به دین اسلام افزایش پیدا خواهد کرد.

جعفری در ادامه ضمن تقدیر از سربازان وظیفه گفت: وجود سربازان نعمت بزرگی است و افتخار می‌کنیم شما عزیزان در این مجموعه حضور دارید و ما قدردان تلاش‌های شما در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جشنواره جوان سرباز یک برنامه شاخص و فرهنگی موثر در مجموعه نیرو‌های مسلح است، افزود: سربازان در دوران درخشان دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند و ما ۶۰ هزار سرباز شهید و ۱۶۰ هزار سرباز جانباز داشتیم.

وی تاکید کرد: سربازان در دوران درخشان دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان و نیرو‌های مسلح سینه سپر کرده و از کشورمان در مقابل دشمن بعثی دفاع کردند.

جعفری ادامه داد: امروز جمع کثیری از جوانان نخبه و فرهیخته در نیرو‌های مسلح تحت عنوان سرباز و کارکنان وظیفه داریم که این عزیزان روح تازه‌ای به نیرو‌ها تزریق می‌کنند. امروز یک الگوی برتر و موفقی از حضور سربازان در مجموعه‌های نیرو‌های مسلح ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سربازی فرصت خوبی برای خودسازی در تمام مراحل زندگی، یافتن کار و آشنایی با دوستان جدید است، یادآور شد: ما به سرباز نگاه همکار داریم و احترام و تکریم شما عزیزان را در همه سطوح وظیفه خود می‌دانیم. برای اولین بار دوره‌های بصیرت نیز همچون کارکنان برای شما عزیزان برگزار شد و سعی کردیم در این راستا، توازن بین کارکنان و سربازان برقرار شود. 

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار