مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین دریافت نشان فتح را به سردار حاجی زاده تبریک گفت

سرهنگ «امیری مقدم» اعطای نشان «فتح» از سوی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به سردار «حاجی زاده» فرزند شایسته و مقتدر استان قزوین تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اعطای نشان «فتح» از سوی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در برابر دیده جهانیان موشک‌های ساخته شده به دست مهندسان و جوانان ایرانی در مدت زمانی کوتاه به سرزمین‌های غصب شده توسط رژیم خونخوار صهیونیستی رسید و با دقتی بی مانند لرزه بر دل صهیونیست‌های سنگدل انداخت و این رژیم سفاک را بیش از گذشته به ورطه سقوط و نابودی نزدیک‌تر کرد.

بی شک در این میان نقش بی بدیل فرماندهان جبهه مقاومت در هدایت و راهبری عملیات وعده صادق ۱ و ۲ و همچنین تثبیت و گسترش توان موشکی این جبهه بر کسی پوشیده نیست. سردار رشید اسلام پاسدار امیرعلی حاجی زاده از جمله فرماندهان مقتدر نظامی کشور است که نقش بی مانندی در تحقیر پیاپی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و گسترش توان موشکی ایران داشته و اعطای نشان فتح نیز تاییدی بر این امر مهم است.

اینجانب اعطای نشان فتح از سوی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و فرزند شایسته استان قزوین را که نشان از درایت، شایستگی، شجاعت و شهامت وی دارد را به این سردار بزرگ جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار