دیدار و تجلیل فرمانده سپاه میناب از  مجموعه انتظامی سندرک

به مناسبت هفته فراجا سرهنگ پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب،  معاونت بازرسی سپاه میناب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، جهانگیری رییس اداره آموزش و پرورش سندرک طی بازدیدی از عوامل انتظامی پاسگاه  سندرک تجلیل کردند.
کد خبر: ۶۹۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ - 07October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، به مناسبت هفته فراجا سرهنگ پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، معاونت بازرسی سپاه میناب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، جهانگیری رییس اداره آموزش و پرورش سندرک طی بازدیدی از عوامل انتظامی پاسگاه  سندرک تجلیل کردند.

اسلامی در این دیدار اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فراجا که در سخت‌ترین شرایط و دورترین نقاط کشور از امنیت و کیان میهن اسلامی حفاظت می‌کنند. این عزیزان با جانفشانی‌های خود، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند و ما به‌عنوان مجموعه بسیج سندرک با بیش از ۶ هزار بسیجی، از تلاش‌های شما و همکارانتان قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه میناب  افزود: همکاری مجموعه فراجا با بسیج در مناسبت‌های مختلف، بسیار چشمگیر بوده و این تعامل می‌تواند در تقویت وضعیت امنیتی منطقه، تأثیر بسزایی داشته باشد. امیدواریم در آینده نیز شاهد همکاری‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

پاسگاه سندرک نقطه اتصال کریدور شرق به غرب استان است. حوزه ماموریتی گسترده و با جمعیتی بالغ بر ۲۹ هزار نفر و بیش ۲۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت طی سالیان گذشته نقش به سزایی در تامین امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ داشته است. 

در پایان این دیدار، علی اسلامی فرمانده سپاه شهرستان میناب به نمایندگی از مجموعه بسیج حوزه شهید باهنر، هدیه ای را به پاس قدردانی، به فرمانده پاسگاه انتظامی سندرک، اهدا کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار