ابوشریف: ۱۸هزار کودک فلسطینی در یک سال گذشته به شهادت رسیده‌اند

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: جامعه جهانی باید احساس مسئولیت کرده و در برابر دشمن صهیونیستی گام‌های اساسی بردارد و اجازه ندهد که کودکان فلسطینی مورد ظلم و ستم واقع شوند.
کد خبر: ۶۹۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با بیان اینکه تمامی آزادگان جهان باید به فکر نجات کودکان غزه باشند که توسط صهیونیست‌ها قتل‌عام می‌شوند، اظهار داشت: در یک سال گذشته رژیم صهیونسیتی  ۱۸هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

ابوشریف: جامعه جهانی باید در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بایستد

ابوشریف با تاکبد بر اینکه همه کشور‌ها باید دست به دست هم دهند تا با اتحاد خود در برابر اشغالگران قدس بایستند و در این میان حمایت کشور‌های عربی بسیار موثر است، گفت: جامعه جهانی باید احساس مسئولیت کرده و در برابر دشمن صهیونیستی گام‌های اساسی بردارد و نشان دهند که کودکان فلسطینی نباید مورد ظلم و ستم واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه کودکان فلسطینی امیدوارند که دنیا از آنها حمایت و پشتیبانی کند، بیان داشت: فرزندان فلسطینی و لبنانی امید‌های آینده ما هستند و بر همین اساس هم باید به تمامی حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان فقدان دبیرکل حزب‌الله لبنان را ضایعه‌ای بزرگ و غیرقابل جبران دانست و گفت: مطمئن هستیم که خداوند جزای دشمنان را قطعی کرده است.

انتهای پیام/ 134

برچسب ها: مقاومت اسلامی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار