سفیر یمن در تهران: عملیات طوفان‌الاقصی به پیروزی نهایی خواهد رسید

محمد ابراهیم الدیلمی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، تلاش بزرگی برای زنده نگه‌داشتن مسئله فلسطین بود، گفت: این عملیات با پشتیبانی همه ارکان جریان مقاومت از جمله جریان مقاومت در یمن، به پیروزی نهایی خود خواهد رسید.
کد خبر: ۶۹۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابراهیم محمدالدیلمی» سفیر یمن در تهران در در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، اظهار داشت: در این کنفرانس با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام همبستگی می‌کنم. ما امروز در مراسم بزرگداشت نوجوان شهید فلسطینی «محمد الدره» هستیم.

ملت و مردم یمن در کنار مردم فلسطین است

محمد الدیلمی افزود: امروزه شاهد هستیم که در سرزمین فلسطین ده‌ها نوجوان فلسطینی به شهادت می‌رسند و این موضوع ننگ بزرگی برای مستکبران و کافران عالم است.

سفیر یمن در ایران با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، تلاش بزرگی برای زنده نگه‌داشتن مسئله فلسطین بود، گفت: این عملیات با پشتیبانی همه ارکان جریان مقاومت از جمله جریان مقاومت در یمن، به پیروزی نهایی خود خواهد رسید. 

 وی با گرامیداشت یاد شهدای غزه و لبنان و همچنین شهیدان اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله تصریح کرد: این بزرگان در راه قدس شهید شدند.

سفیر یمن در تهران با بیان اینکه به برادران خود در جریان مقاومت و ایران می‌گوییم که ما در کنار شما هستیم، گفت: در این جنگ و درگیری مقدس، نیروی مقاومت یمن، مصمم و استوار در کنار جریان مقاومت ایستاده و برای آزادی فلسطین مبارزه می‌کند.

 وی در بخشی دیگر  از صحبت‌های خود با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ که هفته پیش  از سوی  نیروهای مسلح ایران انجام شد، عملیات بزرگی بود، افزود: به برادران ایرانی خود می‌گویم که ما به خدا و خون‌های پاک شهدا  قسم می‌خوریم که در این مسیر  کنار شما و تمام رزمندگان جریان مقاومت هستیم و ان‌شاءالله رژیم صهیونسیتی هر چه زودتر ریشه کن می‌شود.

محمد ابراهیم الدیلمی در پایان از سکوت برخی از کشورهای عربی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار