حاصل همدلی و تعامل فراجا و سپاه، انسجام و ایجاد امنیت و آرامش خوب در استان است

سردار اکبری در دیدار با فرمانده و مسئولان فراجا استان گفت: فراجا و سپاه استان چهارمحال و بختیاری در یک راستا و هدف تلاش می‌کنند، حاصل همدلی و تعامل فراجا و سپاه، انسجام و ایجاد امنیت و آرامش خوب در استان است.
کد خبر: ۶۹۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 07October 2024

حاصل همدلی و تعامل فراجا و سپاه، انسجام و ایجاد امنیت و آرامش خوب در استان استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، همزمان با هفته فراجا، سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مدیران سپاه استان، با فرمانده انتظامی در استان دیدار کردند.

سردار علی محمد اکبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان گفت: کار سپاه و فراجاه در استان یکی است هرجا باری زمین باشد باید با وحدت، انسجام و همدلی آن را از زمین برمی داریم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: سپاه و بسیج تا پایگاه‌های مقاومت در سطح استان آمادگی همه جانبه برای همکاری با عزیزان فراجا در تأمین امنیت پایدار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار هم با گرامیداشت هفته فراجا، گفت: سپاه و فراجا وجه مشترک زیادی دارند که مهمترین آن پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی از دیگر وجوه مشترک سپاه با فراجا را، روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: سپاه، بسیج و فراجا با وحدت، همدلی، ایمان، اعتقاد قوی‌و روحیه جهادی، بیش از پیش در خدمت آحاد مردم عزیز استان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در پایان با تشکر از زحمات سردار امجدیان و مسئول عقیدتی سیاسی فراجا، گفت: مردم ولایتمدار قدر دان تلاش خالصانه و شبانه روزی عزیزان فراجا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار