پیام تبریک رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به سردار حاجی‌زاده

سردار شریف در پیامی دریافت «نشان فتح» از دست مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹ - 07October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار رمضان شریف رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی دریافت «نشان فتح» از دست مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به سردار حاجی‌زاده

متن این پیام بدین شرح است:

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

فرمانده شجاع و دلاور نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم

دریافت «نشان فتح» از دست مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) به نشانه افتخارآفرینی در عملیات موفق و مقتدرانه «وعده صادق ۲» در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم سفاک و گرگ‌صفت صهیونیستی و «خونخواهی» شهدای مقاومت اسلامی و مستشاران عالی نظامی کشورمان به‌ویژه سید مقاومت «سیدحسن نصرالله»، دکتر «اسماعیل هنیه» و سرلشکر پاسدار «سیدعباس نیل فروشان» موجب خرسندی و مباهات گردید.

این رخداد مبارک را که جلوه‌ای از الطاف خفیه خداوندی و رضایت ولی امر مسلمین جهان از فرماندهی مؤثر و پیروزمندانه آن برادر عزیز و رزمندگان غیرتمند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مظهر اقتدار و آمادگی‌های همه‌جانبه و بازدارنده ایران و ایرانی برای مقابله هوشمندانه و قاطعانه با خباثت‌های دشمنان این سرزمین به‌ویژه رژیم تروریست و نژادپرست صهیونیستی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دوام توفیق و درخشش آن فرمانده عالیقدر و دیگر فرماندهان، مدیران و رزمندگان مؤمن، انقلابی و ولایی نیروی هوافضای سپاه در «خیمه ولایت» و در میدان‌های سترگ مأموریت‌های خطیر پیش رو؛ تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تدابیر، منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای بزرگ طلب می‌کنم.

 سرتیپ پاسدار رمضان شریف

 مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار