استفاده ارتش اسرائیل از نیرو‌های یونیفل به عنوان سپر انسانی

یک افسر میدانی در مقاومت اسلامی لبنان اظهار داشت ارتش رژیم صهیونیستی از نیرو‌های بین‌المللی یونیفل در جنوب لبنان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.
کد خبر: ۶۹۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ - 07October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک افسر میدانی در مقاومت اسلامی لبنان از استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از یونیفل (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان) به عنوان سپر انسانی خبر داد. 

استفاده ارتش اسرائیل از نیرو‌های یونیفل به عنوان سپر انسانی

این افسر میدانی حزب‌الله به شبکه المیادین گفت: مجاهدان ظهر روز یکشنبه گذشته از رصد تحرکات غیرعادی نیرو‌های دشمن اسرائیلی در پشت مکان نظامی نیرو‌های یونیفل در منطقه مرزی مارون الراس در جنوب لبنان خبر دادند.

وی گفت: اتاق عملیات مقاومت اسلامی از مجاهدان خواست در راستای حفظ جان سربازان نیرو‌های بین‌المللی، درنگ کنند و با تحرکات دشمن برخوردی نداشته باشند.

این افسر میدانی مقاومت اسلامی لبنان تصریح کرد: دشمن اسرائیلی تلاش می‌کند از نیرو‌های بین‌المللی یونیفل به عنوان سپری انسانی استفاده کند و بر ناکامی‌هایش در پیشروی به سمت شهرک مارون الراس سرپوش بگذارد به خصوص که تاکنون تلاش‌هایش برای پیشروی به سمت این شهرک مرزی ناکام مانده و ده‌ها کشته و زخمی در ارتش اشغالگر برجای گذاشته است.

حزب الله لبنان از بامداد امروز تاکنون از انجام ۱۲ عملیات علیه مواضع ارتش اشغالگر خبر داده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار