پیام تبریک سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به مناسبت هفته فراجا

سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با صدور پیامی هفته فراجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 07October 2024

پیام تبریک سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به مناسبت هفته فراجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  سازمان بسیج رسانه استان مرکزی با صدور پیامی هفته فراجا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ

خدارا شکر که در عصری زنگی می کنیم که توانستیم بوی عطر انقلاب امام خمینی (ره) را استشمام کنیم و در سایه ولایت اهل بیت علیهم السلام زندگی کنیم.

انشالله در غیبت عدالت گستر جهان حضرت مهدی (عج) تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی بتوانیم به سوی ظهور منجی حرکت نماییم. در عصر ظهور ، امنیت مهمترین مقوله ای است که به سادگی به دست نمی آید و شیاطین برای برهم زدن آن تلاش وافری می نمایند. از طرفی طبق روایت اهل بیت سلام الله علیهم ، امنیت در کنار سلامتی دو نعمت ناشناخته ای هستند که وقتی آنها را از دست می دهیم ، به اهمیت آن پی می بریم.

امنیت داخلی و همچنین امنیت برخی از نقاط مرزی کشور مرهون مجاهدت های غیور مردانی است که شبانه روز در این راه تلاش می کنند و چه مجاهدینی که در این مسیر به درجه رفیع شهادت رسیده و یا به درجه جانبازی مفتخر شده اند.

سازمان بسیج‌رسانه استان مرکزی بر خود فرض می داند که به روح پرفتوح شهدای امنیت درود فرستاده و برای جانبازان غیور، آرزوی سلامتی نماید.

هفته فراجا فرصتی است که قدردان این مجاهدت ها باشیم، لذا این هفته را به پاسداران امنیت کشور تبریک و تهنیت گفته و آرزو سلامت برای این دلاورمردان ، در کنار خانواده محترمشان داریم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار