فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی:

حضور چشمگیر و شبانه روزی پلیس در جامعه امنیت بخش است

سردار عمومهدی گفت: با وجود همه نا امنی‌ها در جهان بخصوص در منطقه خوشبختانه به برکت خون شهدای گرانقدر نظم، امنیت و آرامش مطلوب در جامعه اسلامی ایران برقرار است.
کد خبر: ۶۹۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ - 07October 2024

حضور چشمگیر و شبانه روزی پلیس در جامعه امنیت بخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در جمع کارکنان انتظامی استان، ضمن تبریک گرامیداشت هفته انتظامی اظهارداشت: با وجود همه نا امنی‌ها در جهان بخصوص در منطقه خوشبختانه به برکت خون شهدای گرانقدر نظم، امنیت و آرامش مطلوب در جامعه اسلامی ایران برقرار است.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در سایه امنیت شکوفا می‌شود، افزود: حضور چشمگیر و شبانه روزی پلیس در جامعه امنیت بخش است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزیبا اشاره به اینکه کارکنان خدوم انتظامی با تلاش بی‌وقفه برای آرامش مردم تلاش می‌کنند، گفت: پلیس در عین مظلومیت با اقتدار در خدمت امنیت مردم است.

وی به وقایع و نا آرامی‌های دو سال پیش در کشور اشاره و تصریح کرد: به برکت جانفشانی عزیزان ما در مجموعه انتظامی اغتشاشات کنترل و کشور به آرامش رسید.

سردار عمومهدی در پایان با بیان اینکه دشمن با فتنه انگیزی و فشار قصد تسلیم ملت ایران را دارد، خاطرنشان کرد: به برکت اقتدار خون شهداء و نیروهای مسلح به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه مردم این کابوس دشمن هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار