مقر موساد با رمز لبیک یا نصرالله موشک‌باران شد

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه از حمله موشکی به یک پایگاه واحد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در تل‌آویو خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ - 08October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در ساعات پایانی شامگاه دوشنبه اعلام شد که صدای آژیر خطر شلیک موشک در تل‌آویو، جلیلوت و اطراف این دو شهر به گوش رسیده است.

تداوم حملات حزب الله بر پیکره غده سرطانی منطقه

همچنین گزارش می‌رسد که آژیر خطر در مسکفعام، المطله در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی نیز شنیده شده است.

حزب‌الله لبنان شامگاه دوشنبه نیز دست به یک سلسله حملات موشکی جدید به مناطقی در حیفا، عکا و نهاریا در شمال سرزمین‌های اشغالی زد و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه بیت هلل را با چندین موشک مورد اصابت قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر در بامداد سه‌شنبه گفت: «ما پایگاه گلیلوت متعلق به واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ واقع در حومه تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم».

تداوم حملات حزب الله بر پیکره غده سرطانی منطقه

در این بیانیه آمده است: «هدف قرار دادن گلیلوت در چارچوب سلسله عملیات خیبر، در پاسخ به هدف قرار دادن و کشتار غیرنظامیان توسط دشمن، و با ندای تو ای نصرالله انجام شد».

این بیانیه می افزاید: «ما آماده دفاع از لبنان و مردم آن خواهیم بود و در انجام وظیفه خود برای متوقف‌کردن اشغالگران تردید نخواهیم کرد».

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرده بود که تا این دیشب این حملات ادامه داشت.

طبق آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون ۹ هزار و ۸۶۹ زخمی نیز برجای گذاشته است.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که ۲۲ لبنانی در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور ابدا سکوت نکرده است؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار