نماینده ولی فقیه در استان همدان:

باید با صدای بلند از شهید همدانی‌ها در مدارس حرف زده شود

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه امروز می‌دانیم شهدای مدافع حرم چه خدمت‌هایی کردند و همه ما قدردان آن‌ها هستیم، گفت: امروز باید در مدارس با صدای بلند از شهید همدانی و دیگر شهدا که افتخار ما هستند، حرف زده شود.
کد خبر: ۶۹۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 08October 2024

باید با صدای بلند از شهید همدانی‌ها در مدارس حرف زده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار همدانی، اظهار داشت: حضرت امام (ره) تمام حرفشان و نگاهشان برای اسلام و اعتلای اسلام بود. تعبیر امت سازی که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیز بر اساس همین نگاه حضرت امام (ره) است.

وی افزود: از نظر جغرافیایی مرزبندی داریم، اما در انقلاب اسلامی حرف از مسئله اسلام، مبارزه با مستکبران و تحقق عدالت است. در اقصی نقاط عالم هرجا ظلمی باشد جمهوری اسلامی با آن مبارزه می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ایران و این خاک و وطن برای ما ارزشمند است و از آن دفاع می‌کنیم، گفت: ممکن است در داخل اختلاف سلیقه داشته باشیم اما نسبت به ایران و این خاک باید تعصب داشته باشیم. اینکه امثال شهید همدانی در حلب به شهادت می‌رسند، این یعنی جمهوری اسلامی در عین توجه به خاک وطن، حامی مظلومان عالم است.

این مسئول بیان داشت: غرب میلیون‌ها دلار برای حمایت از رژیم اشغالگر و جنگ افروزی آن هزینه می‌کند تا در منطقه بماند، در حالی که می‌تواند با هزینه بسیار کمتر شرایط زندگی این افراد در غرب و آمریکا را فراهم کند. اگر رژیم صهیونیستی از منطقه برود، هیچ جنگی در خاورمیانه به وجود نخواهد آمد و کشورهای اسلامی با یکدیگر برادر هستند.

شعبانی با بیان اینکه حضور رژیم اشغالگر تضمین کننده منافع آمریکا در منطقه است، گفت: بقای این مستکبران وابسته به ظلم و تعدی و آدم کشی است. برنامه‌ریزی استکبار این است که بعد از غزه و لبنان به سراغ کشورهای دیگر بروند.

وی با بیان اینکه امروز می‌دانیم شهدای مدافع حرم چه خدمت‌هایی کردند و همه ما قدردان آن‌ها هستیم، متذکر شد: برگزاری این مراسم‌ها ضروریست، اما کافی نیست، امروز باید در مدارس با صدای بلند از شهید همدانی و دیگر شهدا که افتخار ما هستند، حرف زده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار