مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

وجود روحیه و تلاش جهادی برای خدمت به ایثارگران ضرورت دارد

محمدزاده گفت: وجود روحیه و تلاش جهادی برای خدمت به ایثارگران ضرورت دارد. فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار گسترده است و از اهمیت زیادی برخوردار است، زمانی که وارد بنیاد شدیم وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری تلاش کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 08October 2024

وجود روحیه و تلاش جهادی برای خدمت به ایثارگران ضرورت داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای معاونین بنیاد تلاش در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: وجود روحیه و تلاش جهادی برای خدمت به ایثارگران ضرورت دارد. فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار گسترده است و از اهمیت زیادی برخوردار است، زمانی که وارد بنیاد شدیم وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری تلاش کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: نباید در قیامت شرمنده شهدا و خانواده ایثارگران باشیم. باید خدمت به جامعه ایثارگری را در هر شرایطی مورد توجه و اهمیت قرار دهیم و نباید اجازه داد تلاش فعال و پویایی که برای خدمت به جامعه ایثارگری انجام می‌پذیرد دچار رکود و کندی شود.
 
محمدزاده تصریح کرد: باید هرچه می‌توانیم تلاش کنیم تا در حد وسع و توان از مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری کاسته شود.  معاونین بنیاد به طور مستمر مشکلات و چالش‌های حوزه خود را رصد و در جهت رفع آنها تلاش کنند. طبق قولی که آموزش و پرورش به ما داده است ایثارگران که طبق قانون برنامه ششم توسعه در آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند تا پایان آبان‌ماه دعوت به کار خواهند شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان شمالی در پایان گفت: حدود ۵ هزار دیدار در سال جاری و در قالب «طرح سپاس» با جامعه ایثارگری انجام گرفته است و  خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته ۹۵ درصد از گلزارهای مطهر شهدا در سطح استان تا کنون ساماندهی و به بهره‌برداری رسیده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار