معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی عنوان کرد؛

پخش خاطرات خانواده معظم شاهد خراسان شمالی از شبکه استانی اترک

کهنسال گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دو هزار و ۶۵۴ خاطره مربوط به والدین و همسران شهدا و همچنین جانبازان و آزادگان ضبط شده است که در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل صدا و سیمای استان مقرر شد این خاطرات به صورت مستمر از شبکه استانی «اترک» پخش گردد.
کد خبر: ۶۹۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 08October 2024

پخش خاطرات خانواده معظم شاهد خراسان شمالی از شبکه استانی اترکبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «جواد کهنسال» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در جلسه تشریح خدمات به جامعه ایثارگری، اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دو هزار و ۶۵۴ خاطره مربوط به والدین و همسران شهدا و همچنین جانبازان و آزادگان ضبط شده است که در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل صدا و سیمای استان مقرر شد این خاطرات به صورت مستمر از شبکه استانی «اترک» پخش ‌گردد.

وی افزود: ۳۵۰ یادواره شهید در شش ماهه ابتدایی سال از طریق مشارکت‌های مردمی برگزار و مدیرت شده است و ۲۷۰ نفر از ایثارگران عزیز در سال جاری به حج تمتع و همچنین اعتاب مقدسه مشرف شده‌اند. تئاتر خیابانی "نترس! آب‌ها مهربانند" روایتی از شهدای غواص در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز با استقبال گسترده مردم شهرستان شیروان مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار